Mormonismi

Keskustelua Jeesuksesta Kristuksesta, mormonismista ja paljosta muusta

Virallinen sivusto: Mormonit.fi
Siirry takaisin   Mormonismi > Ryhmät > Sinkut

Vastaa

Kirjoitus työkalut Näytöt
Vanha 11-10-2009, 03:47 PM
Mayan avatari
Maya Maya ei ole linjalla
Valvoja

Liittymispäivämäärä: Nov 2008
Paikka: Norja
Oletusarvo Sinkkuohjelma kirkossa

Ensinnäkin 18-30 vuotiaille on oma "Fest i Nord" jossa Pohjoismaiden nuoret kokoontuvat ja heille on valmistettu kaikenlaista ohjelmaa. Tämä kestää nelisen päivää. Ohjelmassa on useampia eri luentoja sekä urheilutapahtumia, tanssia ja vaikak tanssin opetusta, joihin voi ilmoittautua. Majoittuminen on usein joko kouluissa tai halvoissa majataloissa. Ruoka kuuluu pääsymaksuun joka yritetään pitää matalana.
yli 30-50 kymppisille on oma "Special Nordinsa" jossa myös ohjelmaa kuten Fest i Nordissakin. Sekä Fest että spesiali ovat vuorovuosina eri pohjoismaassa. Spesiali on yleensä elokuun ensimmäisellä viikolla ja Festi muistaakseni heinäkuussa.
Ennen oli vanhimpien ikäraja 50-.... mutta se alennettiin ja vanhemmat joutuvat järjestämään omia juttujaan. Ikäraja ei kuitenkaan aina ole niin tarkka.
Muiden, kuten Englannin, USAn tai Espanjan ym... tilaisuuksiin voi myös ottaa osaa.
Kerran kun olin yhdessä Special Nordiss ohjelmassa oli mm: eri pituisia kävelylenkkejä, Tangon opettelua, draamaa, käynti hienossa kartanossa, Latotanssit grilliruoalla, saaristo tanssit, luentoja muutamista pyhien kirjoitusten aiheista,... ym. Tennistäkin on ollut.
Kerro kokemuksiasi tällaisesta tapaamisesta.
Minusta oli todella kiva nähdä muitakin, kuin kotipuolen Pyhiä. Tunnelma oli todella lämmin ja kiva kuten ilmakin. Ohjelmat oli hyvin laitetttu kokoon ja saimme hyvää ruokaa.
Rohkea rokan syö sanotaan.... ja se pitää paikkansa. Olimme menossa Syömään hyvää grillilihaa ja sen jälkeen oli latotanssit. Joku sanoi että "Miehiä on niin vähän, että on vain yksi joka pöytään". Siksi sanoin ystävättärilleni huvikseni ollessani jo menossa vessaan... "Oi vain yksi joka pöytään ... no ottakaa meille toi komee Norjalainen!" Minä en lainkaan uskonut että he todelal tekisivät niin! No kun tulen puuteroimasta nenääni (en varmaan ole koskaan käyttänyt puuteria) ja etsin ystäviäni olin kuolla.... pöydät olivat sellaisia pitkiä, joihin mahtuu ainakin 10 sivuille... näin ystävättäreni ja pöydän toisessa päässä istui... tuo Norjalainen komea mies ... olin aivan vähällä kääntyä ja mennä ulos ovesta. En todellakaan uskonut että he tekisivät mitä pyysin. No päätin kuitenkin ottaa itseäni niskasta ja menin heidän luokseen aj he käskivät minun istua sen miehen viereen... oli kuulemma ollut kovastikkin kyselyä paikasta ja monta oli pitänyt hätistää pois... no ... siitä se sitten alkoi... eikä loppua näy

Kirjoitus työkalut
Näytöt

Viestitys-säännöt
Sinä et voi postittaa uusia aloituksia
Sinä et voi postittaa vastauksia
Sinä et voi postittaa liitteitä
Et voi korjata viestiäsi

BB koodi on Päällä
Hymiöt ovat Päällä
[IMG] koodi on Päällä
HTML koodi on Pois
Siirry toisaalle

Kaikki ajat ovat GMT. Kello on nyt 07:53 AM.

vBulletin®in; Versio 3.7.4
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.