MormonismiKeskustelua Jeesuksesta Kristuksesta, mormonismista ja paljosta muusta |
|
|
||||
|
||||
|
tänä on todella lämmin päivä, nyt pitää mennä piitsille. olen todella kesä ihminen. terkkuja kaikille ja nautika aurinkosta..
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Terve rosas, tosi kiva, kun sinusta vielä kuulee ja hei, sinulla on tosi ihana kissa kuvassa. Minäkin tykkään kesästä ja aion mennä mereen uimaan ihan heti tästä. Olen jo kerran uinut tänä kesänä, Wannsee-järvessä. Se on kyllä melko rehevöitynyt, levä kasvaa. |
|
|
||||
|
||||
|
On todella ollut ihana kesä. Nyt juuri on kumma kyllä kylmentynyt roimasti.
Tekee ihan mieli lämmittää sisällä, ulkona on vaivaiset 14 astetta. Toivon kovasti että lämpö palaa vielä ainakin 10 pvään asti. Mietin tässä jokapäiväisen aamu-uinnin mahdollisuutta... viittiiköhän. No vedessä on 10 astetta lämpöisempää.Eilen onkiessani laiturillamme, uiskenteli laiturin vierestä jokin kala ... luultavati särki .. joka oli ainkin miehen käsivarren mittainen! Harmi kun ei ottanut koukkuun! Ahvenia tuli ja söimme ne iltapalaksi. Tarttiskohan mennä lenkille kun ei voi sanoa etä on liian kuumaa...
|
||||
|
||||
|
Minä en ole kyl ihan kesäihminen, liian kuuma mulle... Nytkin +30 astetta celsiusta.
|
|
|
||||
|
||||
|
Liika on lämmössäkin liikaa. Kuvittelin, että näin kesällä säästyy lämmityskuluissa, mutta nyt on tullutkin tilalle jäähdytyskulut.
|