MormonismiKeskustelua Jeesuksesta Kristuksesta, mormonismista ja paljosta muusta |
|
|
||||
|
||||
|
Terve kaikille! Olen myös suomi24 mormonismi palstalla kirjoitteleva nimimerkki Sisar87, entinen nimimerkkini oli Tyttö_19. Liityin map-kirkkoon toukokuussa 2008, mutta erosin muutama kuukausi sen jälkeen huomatessani että oma uskoni eroaa kirkon opeista. Seuraan kirkkoa kuitenkin edelleen mielenkiinnolla, tilaan Liahonaa ja olen yhteydessä joihinkin kirkon jäseniin.
|
|
|
||||
|
||||
|
Kiva kun esittäydyit. Esittäytyneiden jäsenten kansa on kivempi keskustella. Hyvää tutkimuksen jatkoa.
|
||||
|
||||
|
Olen kaivannut niin usein takaisin kirkkoon. Viime marraskuussa olin jo henkisesti valmis palaamaan mutta ehkä en ollut piispan mielestä valmis vielä.
Ilokseni voin kuitenkin ilmoittaa että olen alkanut taas käydä kirkossa ja lähetyssaarnaajat ovat alkaneet opettaa minua SEKÄ miesystävääni joka on täysin uusi kirkon piirissä. Hän sai tänään juuri oman mormonin kirjansa, jota luen hänelle ääneen. Teimme yhdessä haasteen että luemme koko mormoninkirjan (olen toki aiemmin aikanani lukenut sen, mutta mielenkiinnolla luen sen uudestaan). Olen aiemmin lukenut hänelle ääneen Aabrahamin kirjan Kallisarvoisesta helmestä sekä Joseph Smithin historian. |
|
|
||||
|
||||
|
Olen itsekkin lukenut sen monta kertaa läpi ja täytyy sanoa että aina se antaa uutta ajateltavaa ja moni asia tulee selkeäksi. Aina voi oppia uutta
|
|
|
||||
|
||||
|
Aivan, Unski!
Olipas tosi mukava käydä tänään taas kirkossa miesystävän kanssa. Ollaan aloitettu vähän kerrallaan, viikko sitten oltiin pelkkä sakramenttikokous, tänään oltiin sekä se että tutkijaluokka. Ensiviikolla on jo tarkoitus olla koko istunto. Mukaanlukien kohtalokas hetki kun tiemme eroavat minun mennessä apuyhdistykseen ja hänen pappeuskokoukseen...
|
|
|
||||
|
||||
|
Toivon että viihdytte ja saatte sielunruokaa. Hitaasti hyvä tulee. Viimeksi meni ehkä hieman liian nopeasti molempiin suuntiin.