PDA

View Full Version : Hei vaan kaikille

Maya
01-01-2009, 11:11 AM
Tässä esittelyni:
Olen perheen äiti. Minulla on 4 lasta ja 4 lastenasta. Ammattini on lasten parissa. MAP kirkkoon liityin kohta 30 vuotta sitten. Aiemmin olin erittäin aktiivi luterilainen. En tällä hetkellä asu Suomessa vaikka sydämeni onkin jäänyt sinne. Muun maan mustikoita olen jo syönyt useita vuosia ja suomenkieli on välillä kankeata, mutta ehkäpä se siitä vetreentyy täällä foorumissa.
Pidän valokuvauksesta. Profiilissani on valokuva albumi jota voit katsoa ja voit myös laittaa itsellesi sellaisen. Kesällä harrastan purjehdusta, jos on tarpeeksi lämmintä, pari viimevuotta on ollut surkeata. Pienessä katamaraanissani kastuu aallokossa aika hyvin. Neulon ja ompelen sekä luen ja kirjoittelen. Olen kiinnostunut opetuksen metodiiksta. Olen luki ja kirjoitus häiriöinen ja pyydän etukäteen anteeksi kirjoitusvirheitäni. Tietokoneeni ei jostain syystä halua korjata, tai näyttää kirjoitusvirheitäni. :o

Haluan sanoa kaikki tervetulleiksi tähän foorumiin. Toivon että löydät itsellesi fooruminosan joka puhuttelee juuri sinua. Oli ongelmasi mikä tahansa voit aina kysyä neuvoa tästä foorumista, ottaen huomioon hyvät tavat ja foorumin ikärakenteen.

Olen valvojana tässä keskustelussa ja toivon että otat yhteyttä mikäli ilmenee ongelmia keskustelun toimintojen tai keskustelijoiden suhteen. Sivuston käännösvirheet sekä kummalliset käännökset ovat minun aikaansaannoksiani ja jos niitä ei näy ovat ystäväni jotka ovat oikolukeneet tehneet hyvää työtä ja ehtineet joka paikkaan.... En ole asunut Suomessa tietokoneiden aikakaudella, muuta kuin sillon alussa 64sen aikana joten sanasto on minulle aivan outoa (oli):D.

Kirjoittaessasi oman esittelysi aloita uudella aloituksella!

l'eau_d'ortie
04-12-2009, 07:41 PM
Kiitos upeasta palstasta, jossa voi yhdessä pohtia asioita - "misä kaksi tai kolme ovat koolla Minun nimessäni, siellä Minä olen heidän keskellänsä" (Matt.)

Maya
04-12-2009, 10:48 PM
Kiitos. Toivon että tästä kasvaa oikeen kiva palsta, jossa voimme pohtia uskonasioita vapaasti ilman ilkeilyä, jota tapaa niin usein muilla nettisivuilla.