View Full Version : Kirkon puolustusta
http://mormonipuolustajat.blogspot.com/
Jos sinä haluat puolustaa jotakin väärää väitöstä vstaan, niin lähetä kirjoitus minulle niin lisään sen tuohon blogiin.
Aito tyyppi
05-09-2010, 05:56 PM
Tulin huomanneeksi net-sivustolla väitteen, jonka mukaan MAP-kirkko pihtaa kirjojaan, eikä lähetä niitä esimerkiksi yleisiin kirjastoihin, jotta ihmiset saisivat tutkia niitä omassa rauhassaan ennen kasteelle menoa. Tämä siksi, että kaikki tieto kirkosta mahdolliselle kiinnostuneelle tulisi lähetyssaarnaajien kautta ja kirkon kokouksissa kauniisti siroteltuna kokonaisuutena pintaa syvemmältä.
Käsittääkseni kirkon virallisilta sivuilta on luettavissa kaikki kirjat ja niitä voi jokainen kiinnostunut myös tilata itselleen, eikä tietoa salailla. Onhan kirkon kirjoja yleisissäkin kirjastoissa. Muistaisin nähneeni joskus vuosia sitten.
Joo niin ne väittää mutta totuius on se että kirjastoille tyrkytetään MKta, mutta ne kaikki ei huoli. Olen itsekkin antanut Lepuskin kirjastoon MKn mutta ei kai siellä sitten oo mitään... No ei ainakaan oo meistä johtuvaa jos ei ole esillä. Nyt on hyvä kun on netillä. Pitäskin kysyä saako laitta ilmaiskirjoja kasan jollekin pöydälle mistä kiinnostuneet saa ottaa vapaasti omaksi! Mut sit voi kai jotkut kiusalla heitellä roskiin...:(
mikael
05-10-2010, 11:33 AM
Leppävaaran kirjastossa on hylly, johon saa viedä kierrätettäväksi ja vapaasti otettaviksi kirjoja. Olen jättänyt hyllyyn silloin tällöin kirjoja, jotka vievät kotona liikaa tilaa.
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.