PDA

View Full Version : Huumori juoni, lisää tähän puhdasta huumoria

Maya
09-12-2009, 08:19 PM
Oiskohan tää liian paha, tartteeks mun antaa ittelleni huomautus?
http://www.youtube.com/watch?v=RHMuWcJnyUo&NR=1

Muistan aina kun muutin tänne ja eräs nainen joka oli pakolainen etelä Ameriikasta pyysi rukouksessaan että kaikki saisivat syövän. Kraft/Ktreft

Itselläni on aina ollut vaikeuksia sanan kylläinen kanssa... eikös se kylläinen ole sama kuin täysi... no ei ainakaan norjaksi eikä englanniksi. Norjalainen on ottanut tarpeeksi ja englantilainen on sanut tarpeeksi... miksi ei voi siis sanoa olen täysi? Ensimmäisessä vierailupaikassa sanoin että olen täysi... kun ei muistunut mieleen muuta. Katsoivat ne hieman kummsti....

Unski3
09-14-2009, 06:17 PM
No joo kai ymmärrät, että taysi "full" englanniksi on sama kuin kännissä. Siellähän on sanontakin, että; hello, hello foolish fello, full again.

Voisihan tuon täynnä tai täysi korvata sanalla kylläinen tai ravittu.

Vitsejähän on moneksi. niin Raamatusta kuin myös mormonismista. Moni on varmaankin kuullutkin nämä, koska ovat vanhoja.

Juutalaiset ja Roomalaiset pelasivat jalkapalloa. Kumpi voitti? No roomalaiset 1-0 koska Juudas teki omiin.

Juutalaiset järjestivät juoksukilpailun Genetsaretin järven ympäri. Kuka voitti?
Jeesus, mutta hänet diskattiin, koska oikaisi.

Paavi piti pyhää kokousta Vatikaanissa kardinaalien kanssa. Sitten sihteeri tuli kutsumaan puhelimeen. Toiset sanoivat, että ei saa häiritä pyhää kokousta, mutta sihteeri sanoi sitkeästi, että puhelu on erittäin tärkeä. Paavi keskeytti kokuksen ja meni puhelimeen. Kun hän palasi sanoi hän, että hänellä on kerrottavana hyviä ja huonoja uutisia. Hyvät ensin. Jeesuksen toinen tuleminen tapahtuu huomenna ja sitten huonot uutiset. Puhelu tuli Salt Lake Citystä.

Eräs ihminen joka oli hyvä eläessään kuoli. Kun hän saapui taivaaseen, niin enkeli opasti häntä siellä. Hän näki kaikkea kaunista ympärillään ja sitten he saapuivat suuren muurin luokse, jolloin enkeli nosti sormen suun eteen hiljentymisen merkiksi. Tämä henkilö kysyi kuiskaamalla, että mitä tuon muurin takana on. Enkeli vastasi, että mormooneja, jotka luulevat olevansa yksin täällä.