PDA

View Full Version : Terve vaan!

Niili
07-22-2009, 05:50 PM
Hei kaikille.

Tulin tänne, koska asiallinen keskustelu uskonnosta, ja etenkin mormonismista kiinnostaa minua (olen senverran vanhanaikaisesti kasvatettu :D, etten jaksa olla mukana keskusteluissa joissa ei ole molemminpuolista kunnioitusta ja joissa kielenkäyttö on vulgaaria).
Olen entinen kirkon jäsen, mutta suhtauden erittäin myönteisesti kirkkoon (vaikken kaikkeen usko mormonismissa) ja varsinkin kirkon jäseniin, useimmat tuntemani jäsenet ovat oikein mukavaa porukkaa.

Maya
07-22-2009, 07:07 PM
Tervetuloa Niili. Toivon että saamme mielenkiintoisia keskusteluja aikaiseksi. Jos sinulla on jokin kuva jonka haluat avatariksesi voit sen itse lastata tai sitten voit pyyttää minua lastaamaan. Olen käyttänyt kuvia sivulta: http://lds.org/ldsorg/v/index.jsp?locale=0&vgnextoid=bc722f2cf469f010VgnVCM100000176f620aRCRD

Unski3
07-22-2009, 10:03 PM
Hei kaikille.

Tulin tänne, koska asiallinen keskustelu uskonnosta, ja etenkin mormonismista kiinnostaa minua (olen senverran vanhanaikaisesti kasvatettu :D, etten jaksa olla mukana keskusteluissa joissa ei ole molemminpuolista kunnioitusta ja joissa kielenkäyttö on vulgaaria).
Olen entinen kirkon jäsen, mutta suhtauden erittäin myönteisesti kirkkoon (vaikken kaikkeen usko mormonismissa) ja varsinkin kirkon jäseniin, useimmat tuntemani jäsenet ovat oikein mukavaa porukkaa.

Olet sydämellisesti tervetullut. On vain hyväksi, etteivät kaikki ajattele samoin. Hyvätapainen keskustelu on kuitenkin kaikkien osapuolten kannalta eduksi. Toivotaan hyviä keskusteluhetkiä.:)