Maya
07-20-2009, 06:16 AM
Nettisivusto tarvitsee hyviä valvojia niin mormoneja kuin ei mormoneja. Tällä hetkellä on molempia. Jotkut voivat valvoa koko sivustoa, toiset haluavat ottaa harteilleen jonkin erityisen osan keskustelusta. Valvojan tehtävänä on johtaa ja auttaa keskustelua. Valvoja voi ohjata keskustelua myös kirjoittamalla itse. Etsin ihmisiä jotka haluavat käyttää hieman aikaansa myös viikoitain, päivittäin kirjoittamalla tälle palstalle. Etenkin mielellään jonkun huolehtimaan uutisosastosta, sekä sen suomenkielisestä osasta. Mikäli löytyy joku, joka haluaa aloittaa Raamatun ja tai Opin ja Liittojen kirjan tutkiskelun, kuten aloitin Mormonin kirjan niin laitamme sille oman lohkon, pidetään mormonin kirja omassaan.
Kirjoita minulle "hakemus" miten haluat osallistua ja kerro mitä olet mieltä miten sivustoa tulisi hoitaa, millaisena visioit tämän sivuston ja sen tarkoituksen.
Sivustolla on myös suljettu osa jossa voi kertoa käytetyistä tavaroista, joista voi olla vielä jollekin iloa. Sinne pääsee vain minun kauttani anomuksella.
Kirjoita minulle "hakemus" miten haluat osallistua ja kerro mitä olet mieltä miten sivustoa tulisi hoitaa, millaisena visioit tämän sivuston ja sen tarkoituksen.
Sivustolla on myös suljettu osa jossa voi kertoa käytetyistä tavaroista, joista voi olla vielä jollekin iloa. Sinne pääsee vain minun kauttani anomuksella.