PDA

View Full Version : Esittäytyminen

Liisukka
06-21-2009, 05:54 PM
Hei kaikki näillä sivuilla kävijät.

Olen hieman hakusassa näitten sivujen käytön suhteen. Luotan siihen, että ajan kanssa opin.

Olisi mukava tutustua erilaisiin ihmisiin. Vaihtaa niin maallisia kuin hengellisiä ajatuksia. Asun paikkakunnalla, missä ei ole muita kirkkomme jäseniä. Niinpä kommunikointi näin koneiden välillä antaisi uutta potkua arkeen. Missään tietyssä aiheessa en ole expertti.

Tämän kevään aikana olen oppinut arvostamaan entistä enemmän suomen kaunista luontoa.

Yhteydenottoja odotellen:)
T.Liisukka

Unski3
06-22-2009, 07:03 PM
Laitoin viestin profiiliisi. Löydät sen kun klikkaat nimimerkkiäsi ja etsit sieltä viestit ja voit vastata klikkaamalla minun nimimerkkiäni. Näin voi keskustella asioista, joita ei halua kaikkien lukevan. Joskus uskonnollisessa keskustelussa voi haluta keskustella yksityisesti ja sekin onnistuu noin. Myös sähköpostin välityksellä voi keskustella samoista kysymyksistä. Minulla on myös sähköpostiyhteys tuolla suomi24mormonismi palstalla ja se on myös sellainen josta ei selviä henkilöllisyys. Minun postini on siis omalre@suomi24.fi

Jos taas haluat keskustella yleisellä tasolla voimme aivan hyvin jatkaa tälläkin palstalla. Tee vain aloitus, jossa haluat tietoa joistakin kirkkomme opeista tai asioista niin voimme kaikki yhdessä osallistua keskusteluun ja tuoda yhteisen tietomme esiin. Toivotan hyvää ja lämmintä kesän jatkoa.

Maya
06-22-2009, 07:15 PM
Hei Liisukka kiva kun tulit tänne. Juuri sellaisia varten tämä sivusto onkin tehty kuin sinä... eli niille jotka kaipaavat hieman yhteyksiä MAP kirkon jäseniin tai joilla on kysymyksiä tai muuten vaan jutustelun halua.
Jos haluat lähettää henkilökohtaisen visetin, muista sekata, että et kirjoita vierasvisetiä, se näkyy kaikille. Ne on ihan allekain siinä valittavana. :)