PDA

View Full Version : Varoituksen sana

Maya
04-21-2009, 03:19 PM
You Tubissa on nykyään jo aika kivasti MAP kirkon juttuja, mutta siellä on hieman sekaisin MAP sekä antimormonismia. Esimerkiksi itse kun olin uusi Tuupilainen rupesin katsomaan erästä piirroskuvaa mormoneita... tuli ihan kumma olo. Piirrokset olivat hirveitä ja ajattelin että huhu, olipa huono piirtäjä. Tuli ihan paha olo. Vasta hyvän aikaa katsottuani havaitsin että tuohan oli antipropagandaa. Antipropagandan toimintatapa on salakavala ujutus.. paljon oikeata ja sitten jotakin ihan mätää, tai kerrottu aivan kierolla ällöttävällä tavalla.
Olkaa siis varovaisia mihin uskotte netillä. Hyviä YouTuubeja on profiilissani monia. http://www.youtube.com/user/LDSML Katso subcriptions.
Muumoassa koko Testamentit filmi löytyy muistaakseni LDS9999lta, tosin palasina. Hänellä on muutenkin paljon hyvää katsottavaa. Backyard Professor on taas enemmän tieteellistä juttua ja FAIR on siis kirkon puolistuksen juttuja MORMONADES on toedella hyiä lyhkäsiä juttuja.
Muistathan aina antaa pisteitä videoille ja liputtaa esim ne antijutut.

Hittihop
04-21-2009, 03:34 PM
Eipä ole kukaan ikinä minulle kertonut että mitä eroa on anti jutulla ja "normaalilla" jutulla?

Maya
04-21-2009, 10:46 PM
No taisit tavata sellaisen kun menit sinne Wickipedian sivulle... se oli antia = vastustajan juttuja.