PDA

View Full Version : Efy 2009

Maya
04-20-2009, 09:52 PM
EFY on Suomessa 2009 Kesäkuun 8-13 pv.
EFY on erittäin hyvä nuorison tilaisuus jonka aikana tutkitaan pyhiä kirjoituksia ja vahvistutaan todella. Meillä ainakin oli todella hengellisesti vahvistava tapahtuma. Voi olla että EFYyn menijät saavat EFY cdn sekä t-paidan ja paljon muutkin kivaa kuten vihkosen johon kaikki kirjoittaa terkkuja aolle.
En tiedä tuleeko EFYyn nuoria Eestistä ja venäjältä?? Meillähän ollaan sillon vielä koulussa!

Maya
06-05-2009, 07:50 PM
Nyt alkaa EFY ihan juuri ensi viikolla!!

manzeli
06-07-2009, 08:52 PM
Tosiaankin EFY alkaa huomenna ! Mahtava viikko tulossa varmasti ;) viime EFYssä oli todellakin niin mahtava henki että meinaan pakahtua tänne kotiin jännityksestä ja odotuksesta. Ei malttaisi enää odottaa huomista ja nukkumisestakaan ei luultavasti tule mitään ensi yönä :P EFY on todellakin tapahtuma, jossa nuoret pääsevät käyttämään koko viikon hengellisten asioiden pohtimiseen ja pyhien kirjoitusten tutkimiseen. (Kuitenkaan hauskanpitoa unohtamatta) Itse tunnen saaneeni oman todistukseni pari vuotta sitten efyssä ;) ennen sitä olin käynyt kirkossa vain koska muukin perhe kävi, mutta tämän nuorisokonfferenssin ansiosta ajatusmaailmani ja asenteeni kirkkoa ja kirkon auktoriteettejä kohtaan muuttuivat täysin. Lisää tunnelmia efystä sitten ensi viikolla, kun on tuoreimmat uutiset sieltä :)

zappax
08-05-2009, 07:04 AM
Mulla siis ei ole kokemusta nyky-EFY:stä.

Mutta poika kehui ko. tapahtuman (kuten kaikki muutkin seurakunnan nuoret - joista osa oli epäaktiivisia.....) erinomaiseksi ja valtavan hengelliseksi tilaisuudeksi.

mirja99
08-05-2009, 09:49 PM
Mikä ihmeen efy?

Maya
08-05-2009, 10:13 PM
E erikoisesti, especially F for, -lle Y nuorille youth. Erikoinen kirkon nuorisokonfernassi juttu. Suomessa joka toinen vuosi. Ohjelma on erittäin hengellistä ja hienoa. Tarkoitettu 14-18 vuotiaille.