PDA

View Full Version : Hei kaikille!

Hittihop
04-20-2009, 11:15 AM
Aika paljon nuorempi kuin te muut :) Epäilen silti ettei siitä tule mitään ongelmaa.
Minulla on tietenkin vanhemmat jotka käy kirkossa.
Kaksi iso veljeä nimeltään. Vanhempi on eronnut kirkosta ja tupakoi. Joi ennen mutta lopetti tyttöystävänsä takia. Kari on taasen toisiksi vanhin ja hänkin on eronnut kirkosta, mutta on sitä mieltä, että jos joku uskonto on totta niin tämä. Hän tupakoi.
Minulla on yksi isosiko . Hänet on huostaan otettu koska hän on alaikäinen narkomaani. Eli eronnut kirkosta, polttaa, juo ja käytti kannabista sekä on kokeillut lähes kaikkia huumeita. Tällä hetkellä hän on hoitolassa.
Sitten minulla on yksi pikkusisko josta en oikein välitä. Hän on epäaktiivinen kirkosta sen takia kun haluaa seurata isosiskojen ja veljien esimerkkiä.
Sitten minulla on bisonfrise rotuinen pikku koira nimeltä Miska joka on vähän ärhäkkä, mutta silti söpö.
Joten minä olen ainoa lapsi joka on enään tässä kirkossa jäljellä ja en ole lähtemässäkään. Olen ollut kerran temppelissä. Kuulun Helsingin vaarnaan ja asun Suomessa. Ja tämän mahtavan foorumin löysin Mayan kautta joten kiitosken hänelle!
On vähän sairauksia ilmennyt suvussani, mutta ne anna sen häiritä minua.
Joten tällainen olen minä ja perheeni :)

Maya
04-20-2009, 11:31 AM
Moi vaan Hittihoppari! Kiva kun tulit mukaan. Lähetin sinulle henkilökohtaisen viestin ... löydät sen oikealta, ylhäältä, siinä missä on tervetuloa Hittihop.
Korjailin hieman aloitustasi... pidetään nimet ominamme. Ikävä kyllä tälläkin nettisivulla on aina oltava varovainen.
Maya