View Full Version : Kotieläimet
Onko teillä kotieläimiä?? Meillä oli ihanan kissa mutta koska liikumme kovin paljon eri maiden välillä jouduimme antamaan sen pois. Onneksi sain sille hyvän kodin. Paras makuu paikka oli aina akvarion päällä kas tässä Pus ja kalat.
Unski3
03-03-2009, 08:54 PM
Meillä on tällä hetkellä kaksi nuorta kissaa. Poka ja tyttökissat. Tyttö on tyttäremme kissa, joka aikanaan menee hänen kotiinsa, kun muuttaa omilleen.
Meillä tulee sitä kovasti ikävä. Se on älykäs ja utelias. Poika puolestaan on välillä kovin hellä, varsinkin vaimolleni, joka enimmäkseen ruokkii sitä. Niillä on monia suosikkipaikkoja, kuten jääkaapin päällä, keittiön astiakaapin päällä, minun sängyssäni päiväpeiton päällä, olohuoneen sohvalla ja kylppärin lattialla, koska siinä on lattialämmitys. Ne katselevat usein ulos ikkunoista ja kakattavat linnuille. Se on tosi hauskaa katsottavaa kun suu käy ja kakatus kuuluu.
Unski3
03-03-2009, 09:05 PM
5Ajattelin lisätä kuvia kissoista kun tuo yksi ainakin onnistui vahingossa.
Aito tyyppi
05-23-2010, 09:10 PM
Olisi, mutta olen niin allerginen, etten voi edes ajatella ottavani eläimiä. Kissalle olen pahasti allerginen ja koiralle todella pahasti. Olen kuitenkin koirahullu ja terrierit on lähimpänä sydäntäni.
Maya ja Unski,
voi kuinka suloisia kissoja teillä onkaan. Minä rakastan kissoja. Minulla on niitä ollut. Nyt ei tosin ole, kun naapurin tontit ympäröivät joka puolella ja kissan haluaisin antaa olla vapaana ulkona, niin se kissa menisi naapurin tontille eikä naapurit tykkäisi sellaisesta.
Meidän piti antaa pus pois kahdestakin syytä. Ensinnäkin me ravaamme koko ajan Suomen ja Norjan väliä emmekä voineet antaa kisun olla yksin monia viikkoja ja vähän väliä. Kisu alkoi jo tulla vanhaksi n.12 v. ja meistä oli oikein että se saisi rauhallisen kivan kodin vanhuudenpäivilleen ja sen se saikin oikeen kissarakkana perheen, joka juuri oli menettänyt samanlaisen kissan. Toiseksi... nuorin poikamme oli allerginen ja minulla alkoi myös allergia esiintyä astman muodossa ja kisu niin mielellään nukkui minun kanssani lämmittäen selkääni koko pituudeltaan tai jalkojani. Oli se ihana kisu.... on usein ihan ikävä, mutta sillä on nyt kaikki hyvin ja me olemme vapaanpia liikkumana ja vanhusten välillä heitä hoidellesamme.
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.