View Full Version : Hei
Olen seurannut synty.net -palstalla muutamien täällä olevien ihmisten kirjoittelua: Mikael, Maya, T.S ja olen huomannut, että te kirjoittelette asiallisesti ja mielenkiintoista sanottavaa teillä on. Siispä nyt olin tosi rohkea ja rekisteröidyin tänne teidän "kotiinne".
Hengellisesti olen tällä hetkellä kovin tyytyväinen, enkä etsi uutta hengellistä kotia, mutta on sydäntäni lähellä tai suorastaan sydämen asia minulle keskustella asiallisesti hengellisistä jutuista.
Hei lulu! kiva kun kirjoittauduit tänne. Joo me ollaan oltu vähän sielläkin. Kirjoituksesi kuvastaa hyvää sydäntä ja ajatttelevaa, sekä tutkivaa mieltä, sellaiset ovat aina tervetulleita tälle sivustolle. Voimme olla erimieltä ystävällisestikin.:)
Tiina
03-07-2009, 04:21 PM
Olen seurannut synty.net -palstalla muutamien täällä olevien ihmisten kirjoittelua: Mikael, Maya, T.S ja olen huomannut, että te kirjoittelette asiallisesti ja mielenkiintoista sanottavaa teillä on. Siispä nyt olin tosi rohkea ja rekisteröidyin tänne teidän "kotiinne".
Hengellisesti olen tällä hetkellä kovin tyytyväinen, enkä etsi uutta hengellistä kotia, mutta on sydäntäni lähellä tai suorastaan sydämen asia minulle keskustella asiallisesti hengellisistä jutuista.
Hei lulu ja tervetuloa tanne keskustelemaan meidan kanssamme. Paitsi, etta yhdyn siihen mita Maya kirjoitti, voin lisata, etta samoin kuin sinulle, meille on sydamen asia keskustella hengellisista asioista. Asialliset keskustelut ovat mielta ylentavia ja uskoa vahvistavia ja luot uusia ystavyyksia. Sinun rohkeutesi todistaa minulle, etta todellakin nama asiat ovat sinulle tarkeita ja rakkaita.:)
Terv. Tiina
Kiitos ystävällisestä tervetulotoivotuksesta Tiina kuin myös Maya.:)
Unski3
03-08-2009, 04:26 PM
Toivotan myös omasta puolestani tervetulleeksi tälle palstalle. Uskon asiat voivat olla hyvinkin mielenkiintoisia riippumatta mitä uskontoa niiden esittäjät edustavat. Minä kuulin hiljattain seurakunnassamme erään opettajan kertoman mielenkiintoisen tutkimuksen kaikista tärkeistä uskonnoista ja mihin ne perustuvat. Niiden juuret ulottuvat usein lähelle sitä alkuperäistä uskontoa joka oli jo Adamin aikana. Ihmiset ovat vain aika ajoin muuttaneet oppeja oman ymmärryksensä ym. takia.
Syvälliset keskustelut uskosta ovat lähellä minunkin sydäntäni.
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.