PDA

View Full Version : Hei kaikille!

T.S
01-02-2009, 06:13 PM
Olen uusi tulokas kirkossa ollut jäsenenä vasta 2 kk.
Tutkinut olen kirkkoa aktiivisesti ja tullut täysin vakuuttuneeksi että se on palautettu Jeesuksen Kristuksen kirkko. Toivottavasti täällä voimme tehdä kirkkoamme tutummaksi ihmisille jotka haluvat siitä kuulla.
Ei muuta kuin hyviä keskusteluja vaan kaikille!

Unski3
01-02-2009, 08:16 PM
Tervetuloa joukkoon! Kaipaammekin uutta verta rikastuttamaan keskustelujamme. Todistus evankeliumin totuudesta ja palautetusta Jeesuksen Kristuksen kirkosta on tärkein aarre minkä voimme saavuttaa tämän elämän aikana. Sen eteen kannattaa työskennellä ja vahvistaa todistusta jatkuvasti. Olen itse saanut olla kirkossa jo yli 52-vuotta, mutta tiedän ettei se riitä, vaan on jatkuvasti toimittava ja käytävä uudistamassa liittoamme, jonka olemme solmineet kasteessa, joka sunnuntai kun se vain on mahdollista. Ihminen on kuin pärekori, joka täytetään vedellä. Vesi valuu siitä pois ja niin se on taas täytettävä, jotta vettä olisi.

Tätä samaa oikeastaan opetetaan Jeesuksen vertauksessa kymmenestä neitsyestä, jotka menivät yön pimeydessä ylkää vastaan. Tarvitsemme varaöljyä, ettei lamppumme pääse sammumaan. Tätä varaöljyä on tarjolla pyhissä paikoissa, kuten kirkossa, temppelissä ja perheidemme keskuudessa mm. perheilloissa.:)

Maya
01-02-2009, 11:46 PM
Terve tuloa! Toivotaan hyviä ja antoisia keskusteluja!

Sisar87
02-21-2009, 02:16 PM
Tervetuloa minunkin puolesta! :)