PDA

View Full Version : Kasteelle meno..

tms1
10-01-2008, 02:46 PM
Hei kaikille! Minustakin on sitten vihdoin tulossa kirkonne jäsen,se on nyt päätetty :)Päiväkin on jo alustavasti sovittu.
Vähän jännittää,mutta on myös helpottunut olo kun vihdoin on saanut asian päätökseen.

Maya
10-01-2008, 06:26 PM
Ai ku kiva... kero koska yritän tulla sinne... vaikka nyt näyttää pahalta kun auto hajosi, enkä pääse edes siihen cypereiden kokoukseen vaikka itse ehdoitinkin sitä! pmää minulle päivä ja aika tai mailaa!! Tosi hieno juttu!:)

Unski1
10-02-2008, 09:34 PM
Hei kaikille! Minustakin on sitten vihdoin tulossa kirkonne jäsen,se on nyt päätetty :)Päiväkin on jo alustavasti sovittu.
Vähän jännittää,mutta on myös helpottunut olo kun vihdoin on saanut asian päätökseen.

Olet saanut rauhassa tutustua kirkkoomme ja varmasti päätöksesi on hyvin harkittu. Jatketaan sitten keskustelua ja voidaan tavata tilaisuuksissa varmaankin tulet mm. vaarnakonfferenssiin. Onnittelut vielä päätöksesi johdosta. Uskon että kaikki muutkin asiat alkavat järjestyä parhain päin.:)

Zappax
10-21-2008, 09:53 AM
Moi,

hienoa kuulla. Ajttaelin että pääsisin tulemaan itse tilaisuuteen, mutta nyt näyttää siltä että meille on tulossa pe-la vieraita, joten ei taida onnistua....

tms1
10-21-2008, 12:47 PM
Moi, ja kiitos! Ei voi mitään, mutta olisi kiva tavata joku päivä.Pääsetkö esim."cyber" tapaamisiin temppelin asuntolaan?

Zappax
10-21-2008, 08:00 PM
Moi, ja kiitos! Ei voi mitään, mutta olisi kiva tavata joku päivä.Pääsetkö esim."cyber" tapaamisiin temppelin asuntolaan?

Mailis taisi tuossa mainita että teiläl on jokin tapaaminen 4.11 klo 15:00 ?

Tiistaipäivä sopisi mulle hyvin.

t. Zappax

Maya
10-22-2008, 08:47 AM
Sitten nähdään..