PDA

View Full Version : Tosi kirkon tunnusmerkkejä

Mikael
08-07-2008, 05:56 PM
Tässä sellaiselle palstalle vieraille, joka haluaa etsiä oikeaa kirkkoa. Jokaista näistä kohdista voi perustella Raamatulla. Esitä kysymyksiä, niin perustelemme.

1. Oikea tieto Jumalasta. Sen saamme Hengen vahvistuksen (ilmoitusten) kautta eikä uskontunnustuksista.
2. Ilmoitus on välttämätöntä, sillä omin keinoin ei voi saada varmaa tietoa tuonpuoleisesta.
3. Evankeliumin ensimmäiset periaatteet: usko, parannus, upotuskaste syntien anteeksi saamiseksi ja Pyhän Hengen vastaanottaminen kätten päällepanon kautta. Sen jälkeen on kestettävä loppuun asti.
4. Valtuus tehdä evankeliumin toimituksia ja johtaa kirkkoa.
5. Uusien pyhien kirjoitusten esiin tuleminen. Jumala ei ole kuollut eikä Raamattu ole ainoa mahdollinen pyhä kirjoitus. Mormonin kirja on toinen todistus Kristuksesta.
6. Kirkon organisaation tulee olla Jumalan hyväksymä. Siinä tulee olla apostolinen johto.
7. Kirkon tulee tehdä lähetystyötä.
8. Kirkossa tulee esiintyä Hengen lahjoja.
9. Temppelit kuuluvat tosi kirkkoon.

raulrosalez22
08-07-2008, 06:57 PM
Hei
Otin minulle aika selvittää, mitä kieltä olit kirjallisesti. mutta lopulta saimme sen!
Valitettavasti en ole suomi puhuja, ja aluksi olin hämmentynyt siitä, mitä yritit sanoa. mutta mitä voin nähdä tämä on teidän todistajanlausuntoa kirkko, right?
se muistuttaa joitakin hyviä kohtia noin kirkon Jeesuksen Kristuksen

on hyvä päivä

Maya
08-07-2008, 08:22 PM
HI Good try! That translation system makes me go crazy!

Here translation of what you wrote in english:

Otin minulle aika selvittää, mitä kieltä olit kirjallisesti.
I tok to me time find out, what language you were literally.

mutta lopulta saimme sen!
but at the end got we it!

Valitettavasti en ole suomi puhuja, ja aluksi olin hämmentynyt siitä, mitä yritit sanoa.
Unfortunately I am not Finland talker, and in the beginning I was confused of what you tried to say.

mutta mitä voin nähdä tämä on teidän todistajanlausuntoa kirkko, right?
But what I can see this is your testimony(like in the court) church, right?

se muistuttaa joitakin hyviä kohtia noin kirkon Jeesuksen Kristuksen
it resemble some good parts almost church Jeesus Christus

on hyvä päivä
is a good day

I love those translation pages... :D I cant even translate the mistakes I automaticly correct them... :eek:

Yes Mikael is a very good defender of LDS church. He is a very deep thinker, but can not english. We dont have any sides where we can in peace talk about LDS beliefs in finnish so Heather was so kind to give us a part on this forum so all those really interested finns can come here to ask and talk!

Thanks for input! :p

gee sometimes I wonder how weard my writtings must be to an english person...:eek: