View Full Version : Hei vaan kaikille!
Unski3
01-01-2009, 04:29 PM
Tulla tupsahdin näin uutena vuonna uudelle palstalle. Olen kirjoitellut aiemmin LDS- netin suomalaiselle palstalle Unski 1 nimarilla ja Suomi 24 palstalla Unski nimarilla. Nyt lukemat sen kuin nousee. Olen kulkenut MAP-taivaltani jo 52-vuotta ja itselleni ikää kerääntynyt jo 64-vuotta. Siinä ohessa sain vaimon ja seitsemän lasta. Elämässä on riittänyt haasteita sekä perheessä, kirkossa, kuin myös työelämässä. Haluan keskustella kaikista syvällisistä asioista taivaan ja maan välillä, mitkä voivat kohottaa ja antaa hyödyllistä tietoa. Annan mielelläni siitä mitä minulla on ja otan kiitoksella vastaan muilta saatavia tiedon murusia. On hienoa, että nykytekniikka mahdollistaa myös tällaiset keskustelut, joita voi käydä mukavasti kotitietsikan välityksellä vaikka maapallon toiselle puolelle.:)
Hei Unski kiva nähdä. Voin kyllä poistaa tuon kolmosen nimesi perästä jos haluat. Terve tuloa tännekin! Taidatkin olla vanhin MAPlainen täällä toistaiseksi. Mikaelhan on vasta ollut yli 40v. kirkon jäsenenä. :D
Unski3
01-02-2009, 08:21 PM
Hei Unski kiva nähdä. Voin kyllä poistaa tuon kolmosen nimesi perästä jos haluat. Terve tuloa tännekin! Taidatkin olla vanhin MAPlainen täällä toistaiseksi. Mikaelhan on vasta ollut yli 40v. kirkon jäsenenä. :D
Ehkä se saa olla kun on erotuksena muihin palstoihin, etten sekaannu sisäänkirjautumisissani:cool:
Sisar87
02-21-2009, 02:20 PM
Tervetuloa, aika pitkä taival sinulla kirkon piirissä. :)
Unski3
02-21-2009, 05:30 PM
Kiitos tervetuloa toivotuksesta. Joo. onhan tuota taivalta jo kertynyt, vaikka onhan Suomessakin vanhempiakin jäseniä, siis jotka ovat olleet kauemmin kuin minä. Minä liityin kirkkoon perheeni kanssa vuonna 1956 Porissa. Olin silloin 11-vuotias ja kerkesin olla melkein puoli vuotta alkeisyhdistyksessä. Sitten siirryin NVK-hon, joka oli silloin nuorille 12-18 vuotiaille tarkoitettu Nuorten Valistus Kerho. Tosin meille kerrottiin, että terve tuloa kaikki 12-100-vuotiaat. Aikuisena olen saanut palvella monissa erilaisissa tehtävissä. Kirkossa olo on ollut antoisaa aikaa ja siellä on voinut kehittää itseään monella tavalla josta on ollut hyötyä myös työelämässä. Puheen pito yleisön edessä on antanut esiintymiskokemusta ihmisten edessä. Parhaimmillaan puhuin konferenssissa isolle joukolle.
Kun olen joutunut sittemmin armeijassa ja työssä esiintymään isojen joukkojen ja joskus hyvinkin arvovaltaisten edessä, niin tuo kokemus on ollut hyvästä. Olen voinut keskustella myös ministeri tasoisten henkilöiden kanssa ja tuntui, että työtoveriani jännitti enemmän kuin minua.:o
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.